Iesniegumu var iesniegt šādos veidos:
Klientu klātienes pieņemšanas laiki:
Pirmdiena – no plkst. 8.00 līdz 16.30 (pusdienu pārtraukums no 12.00 līdz 12.30)
Trešdiena – no plkst. 8.00 līdz 12.00
Ceturtdiena – no plkst. 8.00 līdz 16.30 (pusdienu pārtraukums no 12.00 līdz 12.30)
1. Iesniegums atbalsta saņemšanai par malku/granulām/briketēm (ar izdevumu apliecinošu dokumentu)
2. Iesniegums atbalsta saņemšanai apkurei ar elektroenerģiju
3. Iesniegums atbalsts saņemšanai malkas bez izdevumu apliecinoša dokumenta
4. Iesniegums atbalsta saņemšanai apkurei ar sašķidrināto naftas gāzi
Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības
pārvalde “Sociālais dienests”
Reģistrācijas Nr. 90000048364
Adrese: Zemnieku iela 16A,
Rēzekne, LV-4601
Norēķinu konti:
AS SEB Banka, kods: UNLALV2X
Konts: LV23UNLA0055001312483
AS "Swedbank", kods: HABALV22
Konts: LV51HABA0551026247493
Ziedojumu konts:
AS "SEB BANKA", kods: UNLALV2X
Konts: LV60UNLA0055001312496
Ja esi saskāries ar pašvaldības amatpersonu koruptīvām darbībām, sazinies ar Rēzeknes valstspilsētas pašvaldību, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne,
LV-4601, tālrunis: 64607609,
e-pasts: dome@rezekne.lv, vai Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju (KNAB), bezmaksas tālrunis 80002070, e-pasts: knab@knab.gov.lv, mājaslapa: www.knab.gov.lv
Rēzeknes Sociālais dienests
Mājas lapai ir informatīvs raksturs